بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 26 Ogos 2011

Masa untuk mengemas

google image


Masa dah suntuk.. esok malam akan bergerak pulang ke kampung halaman ayah Iman. Apa pun tak kemas lagi... hari ni nak bersihkan rumah mana yang tak buat lagi tu.. dan pack barang2 untuk di bawa balik.

Cepat sangat rasanya dah nak raya... rasa macam nak minta tangguh je raya kalau boleh.. apa pun MASA TAK MENUNGGU..

Kepada semua.. SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN


2 ulasan:

  1. Teratak Mawaddah pun tak berkemas lagi. Sekarang ni rumah macam tongkang pecah huhuhu

    BalasPadam
  2. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...