بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 9 Julai 2011

Terima kasih singgah

google image

Salam semua.. Iman dan ayah dia dah keluar pergi beli nasi. UI tak masak sebab masih lagi ganti puasa. Alasanlah tu kan.. Terukkan last minute baru nak ganti.

UI nak ucap terima kasih pada yang sudi singgah di blog UI ni dan ajak join GA mereka. Cuma UI nak bagitau mana yang UI rasa tak layak untuk join UI tak dapatlah nak join. Jangan berkecil hati ya! sebab memang rasa tak layak nak join.

Sejak akhir-akhir ni banyak pulalah join Contest / GA.. saja memeriahkan dan nak menang juga sebenarnya hehe tapi satu pun tak menang lagi huhu. Tapi takpe rasa seronok dapat join pun dah cukup. Dapat juga kenal blogger2 yang buat contest / GA ni.. kalian memang murah hati.. teringin juga nak buat.. tunggu ulangtahun pertama blog UI nanti.. insyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...