بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 19 Jun 2011

Wildcutecat 1st giveaway: your baby's laugh photo contest


Rasanya belum terlambat untuk UI menyertai contest ni. Rasa tertarik untuk join sebab baby Iman memang suka gelak tak kurang juga menangis kalau tinggal hanya kami berdua je di rumah. Pergi mana semua nak ikut. Kalau ramai orang di rumah sukalah dia. Dari usia 2 bulan lebih dah pandai gelak mengekek. Terkejut nenek dan ummi dia bila dengar dia gelak mengekek macam tu. Lagilah suka nenek dia mengagah.

baru ambil semalam dalam kereta nak pergi jumpa ma tok


Nama Anak: Muhammad Hasbul Iman
Tarikh Lahir: 20 Jun 2010
Tarikh Gambar: 18 Jun 2011
Nama Ummi: Rusenidzan

Gambar ni baru semalam ayah Iman ambil sementara tunggu ummi dia bersiap nak pergi jumpa ma tok (nenek) di rumah sepupu ayah Iman. Sekarang tinggal 1 hari je lagi genap usia dia setahun. Dah boleh berlari dan panjat sofa. Semakin aktif dari celik mata hinggalah tutup mata.. tak reti penat.. ayah dengan ummi dia lah yang penat nak main dengan dia.. takpelah yang penting sihat dan ceria dah buat kami lega. Dialah penyeri dan si penceria kami sentiasa. Suka dia sukalah kami. Sakit dia dukalah kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...