بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 27 Jun 2011

Produk Avent dah naik 20%?


google image

Semalam lepas buat akupuntur sempat juga cari botol susu Iman di Jusco.. mula2 pergi ke JJ Bukit Tinggi. Tapi dah habis.. lari pula ke JJ Bukit Raja.. tinggal satu botol je itu pun yang murah sikit warna kelabu. Sebelum ni pakai yang warna kuning.. kualiti bagus sikit. Oleh kerana dah habis ambil jugalah yang warna kelabu tu.

Masa tengah tengok botol susu adalah seorang perempuan cina beritahu pada UI.. semua pun takde stok.. sebab produk ni dah naik 20%. Jadi mungkin semua orang beli simpan stok. Cuma Jusco je tak naikkan lagi harga. Dia baru beli semalam di Parkson katanya.

Dengar macam tu ambillah puting susu untuk buat stok. 20% banyak juga tu beza. Kebetulan Jcard member dapat diskaun dan Jusco masih ada sales hingga 4hb Julai. Sambil tu sempat juga beli baju untuk Iman.. beli baju harian dengan baju tidur je.. tak sempat nak belek2 masa dah suntuk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...