بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 27 Jun 2011

Jalan2 Cari Makan

image from google search
Perjalanan pergi ke Bagan Lalang melalui jalan Banting

Semalam pergi makan bersama keluarga Ayah Iman. Saja2 diorang nak bawak tetamu dari Kelantan makan. Dah terlambat maka bawa kereta pun laju je.. dulu rasa dekat tapi sebab dah lambat terasa macam jauh sangat. Sepupu2 AI dah selamat tiba pukul 6 petang tapi kami sampai pukul 7 lebih. Walaupun lambat tiba tapi makanan masih tak kunjung tiba. Pukul 8 lebih baru dapat makanan yang di order. Makanan kat sini not bad sedap juga.. tidak terlalu pedas, masin dan manis. Semuanya sedang2 sahaja. Ramai betul orang.. yalah malam minggu.

image from google search

Sampai dah malam maka tak dapat ambil gambar kedai maka pinjamlah orang lain punya gambar. Inilah dia tempat kami menjamu selera "Senandung Malam". Nama kedainya unik kan?

Inilah sepupu2 Ayah Iman. Dua dari kanan tu anak saudara AI

Masa untuk makan.. Nabihan dah lapar..

Iman makan biskut roll coklat.. Ma Tok dia bagi.. ni dah terlepas dari "Sirim". Bila ma tok dia tak nampak UI habiskan.. eh! tambah lagi satu sebab ma tok dia ingat dah habis Iman makan.. bila ma tok tak nampak ummi dia tolong habiskan.. he3x. Biasalah kecil lagi kalau boleh nak elakkan dari makan coklat takut hyper. Sekarang pun dah agresif..

Dah kenyang kami bertolak balik dalam pukul 9 lebih. Kami balik ikut Sepang.. lebihlah sikit kena bayar tol. Nak ikut jalan pergi takut juga sebab gelap dan sunyi sikit. Balik dari Bagan Lalang ni sempat lagi tunaikan janji nak belanja adik ipar yang datang dari Johor.. kena sambung part lain pula ya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...