بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 27 Jun 2011

Jalan2 Cari Makan part 2

image from google

Sambungan dari kisah jalan2 cari makan di Bagan Lalang. Walaupun dah lewat malam.. janji tetap di kota. Minta makan ikan bakar maka tak terlintas tempat lain inilah tempatnya Muara Ikan Bakar yang mudah dan senang kerana dekat dengan rumah. Senang adik UI nak datang sebab dia ada di Telok Gong rumah atuk. Masa ni lebih kurang pukul 12 malam.

kesian budak2 kenit ni.. ngantuk
kiri tu adik ipar dengan anaknya aqilah.. miza anak adik ogy, najihah anak adik ain dan mak UI

tengoklah muka ngantuk..

nilah adik ipar UI yang tuntut ikan bakar sempena birthday dia yang dah lepas. Saja jelah nak belanja dia.. datang pun jauh dari Johor. Nak ke Johor tak tahulah bila.. sibuk je sekarang ni.. Ooopss muka adik UI takde pula. Nampak tangan dia je..

Lupa nak ambil gambar makanan yang UI order.. Dah lewat banyak yang dah habis.. UI order Siakap stim asam boi, udang pedas dan sotong goreng tepung. Diorang semua order air kelapa muda. Oh ya! masa ni AI dan Iman tidur dalam kereta. Kesian nak kejutkan Iman yang dah tidur.. AI pula sakit kepala sebab rushing pergi ke Bagan Lalang tadi.

Dalam pukul 1 lebih kami gerak balik.. dah lewat sangat pun.. nak tunggu esok adik UI dah nak balik Johor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...