بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 11 Februari 2011

Jom Sertai Cabaran Tonton & Menang : Teknik Rahsia Nuffnang

Mula-mula saya nak cerita dulu macamana boleh tahu tentang Cabaran Tonton & Menang ni. Alkisahnya saya daftar dengan ManggaAd. Dari situ ada friend yang add saya so, saya accept je. Dah lama tak buka account ManggaAd. Buka-buka tengok ada 3 messages. 2 daripadanya dari infokerjaya yang invite UI untuk sertai CABARAN ni. Berminat juga nak tengok video tersebut. Tujuan utama untuk tambah ilmu... alang-alang tu join sekalilah Cabaran Tonton & Menang ni.. Menang untung kalah tak rugi..

Serba sedikit info tentang cabaran ini:
  • Peraduan sempena ebook panduan teknik rahsia nuffnang yang akan dilancarkan oleh saudara Amirul Hafiz tak lama lagi. 
  • Peraduan ini berlansung selama 30 hari (UI baru je tau... nasib baik sempat lagi..) 
  • Akan tamat pada 19/2/2011 

Hadiah:
  • Tempat Pertama : RM50 + Ebook Tenik Rahsia Nuffnang (RM60) 
  • Tempat Kedua : RM30 + Ebook Teknik Rahsia Nuffnang (RM60) 
  • Tempat Ketiga : RM20 + Ebook Teknik Rahsia Nuffnang (RM60) 

Cara untuk menyertai Cabaran ini:
  • Daftar nama & Email anda di sini > http://bit.ly/gK0wgP
  • Semak Email anda untuk pengesahan 
  • Tonton Video Khas tersebut 
  • Berikan komen anda berkenaan dengan video tersebut 

Sesiapa yang berminat sila-silalah ya... tarikh tutup semakin hampir. Selamat Mencuba dan Semoga Berjaya! Doakan untuk saya juga ya!..

p/s: Terkini akaun ini telah pun saya abaikan begitu sahaja..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...