بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 10 Februari 2011

Dari Makan Kenduri (Kahwin Ana) ke Putrajaya

Hari Sabtu (5hb februari) adalah hari perkahwinan rakan sekolah rendah. Alhamdullillah akhirnya kawan ummi bertemu jodoh setelah sekian lama menjadi ibu tunggal sejak pemergian arwah suaminya dalam kemalangan jalanraya. Semoga jodohnya kali ini berkekalan selamanya.. insyaallah.

bergambar dengan pengantin dan rakan-rakan sek rendah (belakang kiri zila, aizam, jumainah dan saya)

Selepas sahaja makan kenduri dan berjumpa sahabat lama ayah Iman ajak pergi ke Putrajaya. Nak ambil sunglass tertinggal dalam kereta sepupunya (Ani). Sebelum tu singgah di rumah adik (Ogy) ajak dia dan anak2 sekali. Kesian duduk kat rumah je.. ayah diorang kerja.. Dah ambil cermin mata cuci mata pula di Taman Tema Air di Presint 5. Belakang hotel Pullman... best jugalah tempat ni... ada kolam mandi.. free lagi.. siap disediakan kemudahan bilik persalinan dan shower. Ada juga pool per entry cuma Rm2...tak tau pula boleh mandi di tasik ni, kalau tak sure anak2 adik seronok mandi manda di sini.. surau pun ada. Erm.. kira bagus jugalah tempat ni.. takpelah dah tau bolehlah datang lagi...


Seperti berada di tepi laut..

View tasik, Hotel (bahagian belakang) dan kolam renang

Iman 10 bulan




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...