بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 12 Januari 2011

Iman masuk Peraduan Bayi Bulan Ini - Majalah Pa&Ma

Biasalah ibu-ibu pasti teruja dengan anak masing-masing kan?. Tak kurang juga ummi iman. Saja suka-suka masukkan iman dalam contest ni... tidaklah berharap sangat sebab saya tengok ramai lagi bayi yang lebih layak. Ayah iman tak marah tu dah kira oklah kan... gambar ni gambar candid iman masa iman main kat rumah.. (nampak sangat tak readykan?) sekarang ni saya tengok ramai betul baby nama Iman.. he2 kebetulanlah kot. Apa pun kita sama-sama tunggu keputusannya nanti...

untuk lihat dengan lebih jelas bolehlah masuk guna link di bawah ni:
nak tolong undi pun boleh... terima kasih :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...